ثبت نام در دوره توانمندسازی کارکنان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری(شیوه یادگیری الکترونیکی)

۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲ کد : ۱۱۶۸۴ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۶۰۸
مرکز آموزش‌های ضمن خدمت با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، دوره آموزشی با عنوان توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری را برای رابطان آموزشی مرکز یادگیری الکترونیکی برگزار می نماید.

با عنایت به مأموریت مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و تأکیدات هیأت رئیسه محترم دانشگاه، در راستای افزایش توانمندی‌های تخصصی کارشناسان آموزشی دانشگاه تهران، این مرکز در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، دوره آموزشی با عنوان"توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری" را برای رابطان آموزشی مرکز یادگیری الکترونیکی برگزار نماید. طی مذاکره با مرکز، از این پس افرادی که این دوره را با موفقیت سپری نمایند به عنوان" رابط یادگیری الکترونیکی" در نظر گرفته خواهند شد.

مستدعی است دستور فرمائید رابطان مورد نظر واحد که از بین کارشناسان محترم آموزش، با هماهنگی معاون آموزشی واحد تعیین می‌گردند، از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۷/‏۳/‏۹۹ لغایت چهارشنبه ۲۱/‏۳/‏۹۹ با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید (از طریق وب‌سایت stc.ut.ac.ir) در دوره مذکور ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام، مدیر بلافصل هر فرد به عنوان نماینده معاون آموزشی و تأیید کننده دوره، می‌بایست درخواست افراد را در سامانه مذکور تأیید نماید.
همچنین به پیوست لیست رابطین فعلی که در زمینه برگزاری دوره‌های الکترونیکی در واحدها فعال می‌باشند، جهت اطلاع ارسال می‌گردد، که افراد آن بایست در بازه مذکور در دوره ثبت نام نمایند.
جهت برگزاری اثربخش تر این دوره، قبل از شروع، آزمون آنلاین غربالگری اولیه، جهت گزینش کارشناسان واجد شرایط گرفته خواهد شد.

پیش نیازهای مهارتی جهت آزمون غربالگری اولیه:
۱. توانایی تایپ سریع فارسی و انگلیسی
۲. توانمند بودن در کار با وب
۳. آشنایی اولیه با ضوابط آموزشی و سامانه مدیریت یادگیری ایلرن
لازم به ذکر است که شرط ورود فراگیران به دوره، قبولی در آزمون غربالگری اولیه می‌باشد.

شرح کلی وظایف کارشناسان رابط یادگیری الکترونیکی دانشکده‌ها:

۱. یاری رسانی به استادان و دانشجویان در جهت بهره برداری هر چه بهتر از سامانه و کلاس‌های آنلاین و رفع اشکال
۲. تسلط بر کاربری و امکانات سامانه یادگیری الکترونیکی و کلاس‌های آنلاین مطابق آموزش‌های دریافت شده در دوره توانمند سازی
۳. در دسترس بودن و پاسخ گویی از طریق کانال‌های ارتباطی تعریف شده
شیوه برگزاری دوره و مدت زمان

این دوره فعالیت محور، یادگیرنده محور و شبکه محور است. یادگیرنده بر اساس زمان بندی، علاقه، سرعت و توانمندی خود در دوره اقدام به مشاهده منابع و انجام فعالیت‌ها می‌نماید و در اجتماع یادگیری شرکت می‌کند.

کارگاه آموزشی برخط: ۱۰ ساعت جلسه یک ساعته زنده + ۱۰-۱۲ ویدئوی آموزشی معادل با ۶ ساعت آموزش)
انجام فعالیت‌ها: ۱۰ ساعت
مجموع ساعات دوره تخصصی (جهت درج در کارنامه آموزشی شرکت کنندگان): ۲۰ ساعت

کلید واژه ها: ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران مرکز یادگیری الکترونیکی توانمندی‌های تخصصی کارشناسان آموزشی رابط یادگیری الکترونیکی توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری


( ۶ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.