ثبت نام سومین دوره "توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری-بهمن ماه۹۹ " -معرفی رابطان یادگیری الکترونیکی دانشکده ها و پردیس ها

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۲ کد : ۱۴۷۷۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۸۵۸

با عنایت به مأموریت مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و تأکیدات هیأت رئیسه محترم دانشگاه، در راستای افزایش توانمندی‌های تخصصی کارشناسان پشتیبان دوره‌ها و خدمات آموزش و یادگیری الکترونیکی (مجازی) دانشگاه تهران، این مرکز در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش، سومین دوره تخصصی با عنوان" توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری" را در بهمن ماه ۹۹، برای کارشناسان رابط با مرکز یادگیری الکترونیکی و پشتیبان دوره‌ها و خدمات آموزش مجازی واحدها برگزار نماید.

نظر به برگزاری دو دوره پیشین و آموزش گروهی از کارشناسان (رابطین) امور مجازی دانشکده‌ها و پردیس‌ها، صرفاً کارشناسانی که اسامی آنان در فایل پیوست آمده است، امکان ثبت نام در این دوره را دارند.

با توجه به تخصصی بودن این دوره دستور فرمائید کارشناسان مذکور از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه لغایت روز سه شنبه مورخ ۲۱ بهمن ماه با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید (از طریق وب‌سایت stc.ut.ac.ir ) در دوره مذکور ثبت نام نمایند.
نظر به اینکه ریاست محترم دانشگاه، با هدف بهبود کیفیت و تسریع در پشتیبانی ایلرن، تأکید بر تمرکز زدایی و محول ساختن بخش مهمی از این امر به دانشکده‌ها دارند، ضرورت ایجاب می‌کند که کارشناسان رابط مهارت‌های لازم را از طریق این دوره کسب نمایند.

جهت اجرای اثربخش تر این دوره، قبل از شروع، پیش آزمون آنلاین مهارت سنجی اولیه، برگزار خواهد شد که شرط ورود فراگیران به دوره، قبولی در این آزمون می‌باشد.

‌‌

پیش نیازهای مهارتی جهت پیش آزمون اولیه:
۱. توانمند بودن در کار با وب
۲. آشنایی اولیه با سامانه آموزش و سامانۀ های مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی

شرح کلی وظایف کارشناسان رابط یادگیری الکترونیکی دانشکده‌ها:

۱. یاری رسانی به استادان و دانشجویان در جهت بهره برداری هر چه بهتر از سامانه ایلرن و کلاس‌های آنلاین
۲. تسلط بر کاربری و امکانات سامانه یادگیری الکترونیکی و سایر سامانه‌های مرتبط

‌‌‌‌‌‌‌۳. در دسترس بودن و پاسخ گویی به استادان و دانشجویان واحد مربوطه از طریق کانال‌های ارتباطی تعریف شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شیوه برگزاری دوره و مدت زمان:

این دوره به صورت کاملاً برخط، فعالیت محور، یادگیرنده محور و شبکه محور است. یادگیرنده بر اساس زمان بندی، علاقه، سرعت و توانمندی خود در دوره اقدام به مشاهده منابع و انجام فعالیت‌ها می‌نماید و در اجتماع یادگیری شرکت می‌کند. و در پایان بر اساس فعالیت و مشارکت‌ها و آزمون نهایی ارزیابی خواهد شد. جزئیات برگزاری دوره از طریق پست الکترونیکی اطلاع رسانی خواهد شد.

کارگاه آموزشی برخط: ۱۰ ساعت (۲ جلسۀ ۲ ساعت زنده + ویدئوهای آموزشی معادل با ۶ ساعت آموزش)
انجام فعالیت‌ها: ۱۰ ساعت
مجموع ساعات دوره تخصصی (جهت درج در کارنامه آموزشی شرکت کنندگان): ۲۰ ساعت

طول تقریبی دوره: ۴۵ روز

کلید واژه ها: آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران ثبت نام سومین توانمندسازی پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری بهمن ماه99 معرفی رابطان یادگیری الکترونیکی دانشکده ها و پردیس ها دوره برگزاری دوره آموزش یادگیری یادگیری الکترونیکی الکترونیکی کارشناسان کارشناسان رابط ساعت


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.