مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران، آزمون مهارت های کامپیوتری ICDL را برگزار کرد.

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۰۲۷۱ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۲۴۱

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در روز دوشنبه 15 شهریور ماه آزمون مهارت‌های کامپیوتریICDL را برای دو گروه از کارکنان دانشگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ملاحظات بهداشتی و ضدعفونی محیط در سایت‌ های کامپیوتر علوم مهندسی و دانشکده شیمی پردیس فنی برگزار کرد. این آزمون در راستای افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای و مهارت‌های کامپیوتری ICDL کارکنان دانشگاه جهت ارتقا رتبه برگزار شد. کارکنانی که موفق به کسب امتیاز گردند به آزمون عملی که در روز دو شنبه 19/‏07/‏1400برگزار می‌گردد، دعوت به عمل خواهد آمد. پس از سنجش میزان مهارت‌های کامپیوتری کارکنان دانشگاه به افرادی که موفق به قبولی در هر دو آزمون عملی و کتبی گردند، گواهی نامه اعطا می‌گردد.

 

کلید واژه ها: آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران مهارت‌های کامپیوتری ICDL سایت‌ های کامپیوتر علوم مهندسی دانشکده شیمی پردیس فنی دانشگاه کارکنان دانشگاه آزمون کارکنان مهارت کامپیوتری عملی


( ۶ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.