اطلاعیه برگزاری دوره های آموزشی مرکز مالکیت فکری دانشگاه تهران ( مهارت‌های ۹ گانه)

۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۳ کد : ۳۰۷۲۷ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۳۱۵

مرکز مالکیت فکری اداره کل سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هماهنگی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه در محل پارک علم و فناوری دانشگاه دوره‌های آموزشی ذیل را برگزار می‌کند:

کارگاه‌های ۴ مهارت اول مالکیت فکری

نکات مرتبط با کارگاه‌های آموزشی:

1- این کارگاه‌ها برای ۹ مهارت تعریف شده است که اطلاعات کامل آن در سایت مرکز قابل مشاهده است. در این مرحله ۴ مهارت برگزار می‌شود و مابقی مجدداً برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.
2- از بین افرادی که مهارت‌های ۹ گانه را با موفقیت بگذرانند به عنوان ارزیاب اختراعات مرکز مالکیت فکری اداره کل سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه دعوت به همکاری خواهد شد.
3- دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت فرمایند لذا مستدعی است به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اطلاع رسانی شود.
4- دوره به صورت حضوری و در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به آدرس خیابان کارگر شمالی (امیرآباد) - خیابان شانزدهم (فرشی مقدم) - پارک علم و فناوری دانشگاه تهران - ساختمان شماره ۱ - سالن همایش برگزار می‌شود.
5- باتوجه به ظرفیت محدود ثبت نام، برای متقاضیان مازاد بر ظرفیت دوره، مجدداً برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی خواهد شد.
6- ثبت نام و اطلاعات بیشتر در سایت مرکز مالکیت فکری دانشگاه به آدرس https://ipc.ut.ac.ir می‌باشد.

 

کلید واژه ها: آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران مالکیت فکری دانشگاه فناوری دانشگاه علم فناوری دانشگاه پارک علم فناوری دانشگاه مرکز مرکز مالکیت مرکز مالکیت فکری فناوری علم فناوری پارک علم فناوری


( ۱۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.