ابتکار عمل مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران، موجب کاهش مشکلات حسابرسی می باشد

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۰ کد : ۳۴۹۵۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۸۴

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه، دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران با عنوان "آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با حوزه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور" با حضور دکتر احمد نوحه گر معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه، مدیران دیوان محاسبات کشور و مدیران کل مالی و حسابرسی روز چهارشنبه مورخ 17خرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در تالار شهید قاسم سلیمانی واقع در باشگاه کارکنان دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نشست آقای محسن عباسی مقرب معاون امور اجرایی و تفریغ بودجه دیوان محاسبات استان تهران و دادیار دادسرای دیوان محاسبات کشور به نکات قابل توجه در خصوص قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، قانون برنامه پنجساله توسعه، قوانین مالیاتی، قانون برگزاری مناقصات، قانون منع بکارگیری بازنشستگان، قانون منع تصدی بیش از یک شغل، قانون منع مداخله کارکنان در معاملات دولتی، قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، قانون ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد، مسئولیت مدنی و ... اشاره و توضیحات مفصلی در این کارگاه ۸ ساعته ارائه نمود.
در ادامه دکتر احمد نوحه گر معاون برنامه ریزی و منابع توسعه با تشکر ویژه از ابتکار عمل مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه به منظور اجرای کارگاه های آموزشی ویژه مدیران، به ضرورت آموزش مدیران تاکید داشته و گفت: برگزاری این جلسات جهت افزایش سطح دانش و آگاهی مدیران ارشد دانشگاه موجب کاهش مشکلات حسابرسی داخلی و متعاقب آن کاهش ورود دستگاه های نظارتی خارج از سازمان می باشد. ایشان حضور معاونان اداری و مالی و مدیران دارای اجازه خرج در واحدهای صف و ستاد دانشگاه در این کارگاه ها را الزامی دانست.

کلید واژه ها: آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه کشور مدیران rlm آموزش دیوان آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با حوزه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دیوان محاسبات کشور


( ۱۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.