اطلاعیه ثبت نام دوره آشنایی با آئین نامه‌های بیمه‌های درمان

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۷ کد : ۳۵۷۲۸ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۲۲۱

مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان با همکاری اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران در راستای افزایش سطح آگاهی مفاهیم و قوانین بیمه درمانی تکمیلی کارکنان از حقوق خود و شرکت‌های بیمه، دوره آموزشی با عنوان "آشنایی با آئین نامه‌های بیمه‌های درمان" به مدت ۲ ساعت را بر اساس آئین نامه شماره ۹۹ بیمه تکمیلی برگزار می‌نماید. کارکنان متقاضی به شرکت در این دوره لازم است از ساعت ۹ صبح دوشنبه ۲۶/‏۰۴/‏۱۴۰۲ لغایت ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۲ ‬ به سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید به آدرس stm.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

شرایط برگزاری:

۱- این دوره دارای فایل محتوا می‌باشد که به پیوست می‌باشد.

۲- آزمون دوره در روز سه شنبه ۰۳/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ از ساعت ۱۰ الی ۱۱ به صورت الکترونیکی برگزار می‌گردد.

۳- با قرعه کشی الکترونیکی به ۲۰ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، کارت هدیه ۴۰۰ تومانی الکترونیکی برای خرید کتاب الکترونیکی از سایت طاقچه تعلق می‌گیرد.

کلید واژه ها: آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان rlm rlm ۱۴۰۲ کارکنان الکترونیکی دوره بیمه ساعت مفاهیم و قوانین بیمه درمانی تکمیلی آشنایی با آئین نامه‌های بیمه‌های درمان stm.ut.ac.ir


( ۱۸ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.