طرح توسعه زیر ساخت‌های مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان در دستور کار دانشگاه تهران قرار گرفت

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۳۵۷۹۴ اخبار برگزیده اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۵۱۶
طرح توسعه زیر ساخت‌های مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان در دستور کار دانشگاه تهران قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، با عنایت به بازدید میدانی رئیس دانشگاه تهران و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع از امکانات و ساختمان فعلی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان واقع در پارکینگ جلالیه، در راستای توسعه شایستگی‌های حرفه ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران (در قالب برنامه های آموزشی و کانون ارزیابی) که جزء برنامه چهارم راهبردی می باشد مقرر شد؛ ساختمانی بزرگتر در ۴ طبقه در تقاطع خیابان های وصال و طالقانی به مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه اختصاص یابد و پس از تجهیز و بازسازی، ساختمان مذکور در مهر ماه سال جاری افتتاح می گردد. ضمن تشکر از تصمیم رئیس محترم دانشگاه، این اقدام نقش قابل ملاحظه ای در توسعه فعالیت های مرکز در سال های آتی خواهد داشت.

کلید واژه ها: آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه حرفه حرفه مدیران حرفه مدیران کارکنان برنامه کارکنان مدیران کارکنان مدیران مرکز روابط عمومی اداره کل روابط عمومی دانشگاه


( ۱۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.