اطلاعیه جمع آوری گواهی دوره های آموزش ضمن خدمت قبل از سال ۱۳۹۲ - ویژه کارمندان

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۸ کد : ۴۰۹۳۶ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۰۲۵
اطلاعیه جمع آوری گواهی دوره های آموزش ضمن خدمت قبل از سال ۱۳۹۲ - ویژه کارمندان

با عنایت به الکترونیکی شدن روند ارتقا رتبه کارکنان دانشگاه تهران، به جهت سهولت و تضییع نشدن حق همکاران، مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان با همکاری اداره کل برنامه‌ریزی و معماری سازمانی و اداره کل منابع انسانی دانشگاه اقدام به جمع‌آوری و ثبت دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان دانشگاه برای گواهینامه‌های قبل از سال ۱۳۹۲، می‌نماید. بارگذاری این دوره‌ها از تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ لغایت ۲۷/‏۰۲/‏۱۴۰۳ در سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید، امکانپذیر می‌باشد.

فرآیند بارگذاری گواهی دوره‌های آموزشی:

۱. همکاران محترم می‌توانند در بازه مذکور پس از ورود به " سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید "، از طریق منو‌ی سمت راست گزینه "شناسنامه آموزشی "، "سوابق آموزشی"، "تکمیل سوابق آموزشی"، "افزودن به لیست"، نسبت به ثبت اولیه دوره‌های مورد نظر اقدام نمایند. جهت مشاهده راهنمای ثبت دوره در سامانه کلیک نمائید.

۲. دوره‌های ثبت شده، توسط کارگروهی نیازسنجی، بررسی و در صورت منطبق بودن با پست سازمانی و احراز اصالت گواهی در سوابق همکاران ثبت خواهد شد.

۳. اصل مدارک دوره‌های مورد تائید کارگروهی نیازسنجی، در بازه زمانی که متعاقباً اعلام خواهد شد، باید تحویل گردد. در صورتی که دوره مورد تائید کارگروه باشد و اصل گواهی (مخدوش، مفقود و....) شده باشد، ثبت دوره امکانپذیر نمی‌باشد.

نکات مهم:

۱. کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی که دوره‌های آموزشی ایشان در سوابقشان ثبت نیست، ملزم به ثبت این دوره‌ها در بازه زمانی مذکور می‌باشند و در صورت عدم ثبت در بازه زمانی مذکور، عواقب ناشی از آن بر عهده فرد می‌باشد.

۲. کارکنانی که موفق به اخذ رتبه یک شده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت دوره‌های خود اقدام نمایند.

۳. کارکنانی که از دیگر سازمان‌ها به دانشگاه منتقل شده‌اند، نیز ملزم به ثبت دوره‌های گذرانده در سازمان مبدا تا تاریخ اولین حکم دانشگاه می‌باشند. ثبت دوره‌ها به منزله پذیرش تمامی عناوین دوره‌ها نمی‌باشد.

۴. در صورتی که عنوان دوره آموزشی شما، در عناوین دوره‌های سامانه آموزش موجود نبود، به کارشناس با عنوان " پاسخگوی اصلاحات عنوان دوره‌ها" در سامانه آموزش، برای ایجاد عنوان دوره جدید، پیام ارسال نمائید.

۵. در صورتی که عنوان دوره گواهی شما با عنوان دوره موجود در سامانه مشابهت دارد، دوره مشابه را انتخاب نمائید.

۶. با عنایت به اینکه دوره‌های آموزشی از سال ۱۳۹۲ به بعد در کارگروه نیازسنجی بررسی و با اعطای مجوز برگزاری اجرا و انجام شده است، تاکید می‌گردد از ثبت دوره‌های سال ۱۳۹۲ به بعد خودداری نمائید. بدیهی است به درخواست‌های دوره‌های بعد از سال ۱۳۹۲ رسیدگی نخواهد شد.

۷. لطفاً گواهی‌ها با فرمت JPEG و با حجم ۵۱۲ کیلوبایت باشد. راهنمای تغییر حجم موجود می‌باشد.

کلید واژه ها: مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت اداره کل برنامه‌ریزی و معماری سازمانی اداره کل منابع انسانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دوره ثبت دوره عنوان دوره دوره آموزشی دوره سامانه ثبت آموزشی سامانه عنوان کارکنان اطلاعیه جمع گواهی دوره های آموزش ضمن خدمت


( ۲۰ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.