برگزاری جلسات کارگروه مشورتی طرح افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران

۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵ کد : ۹۱۳۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۵۱۳

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران جلسات کارگروه مشورتی طرح افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران در محل سالن شورای این مرکز برگزار گردید.

پیرو مصوبات کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر طرح افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران مورخ ۱۸/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ مبنی بر تشکیل کارگروه مشورتی، مقرر شد از آنجا که اجرای این طرح بر عهده مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه می‌باشد، کارگروهی زیر نظر این مرکز و متشکل از صاحبنظران تخصصی در حوزه افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی و مدیران تشکیل شود و در این کارگروه، دوره‌های پیشنهادی ارسالی مورد بررسی، مطابق نیازها جمع‌بندی و برای نهایی شدن و تصویب به دبیرخانه کمیته برنامه‌ریزی و نظارت طرح ارسال شود.

اولین و دومین جلسه‌ی این کارگروه در روزهای سه شنبه ۲۲/‏۰۵/‏۹۸ و شنبه ۲۶/‏۰۵/‏۹۸ در مرکز آموزش‌های ضمن خدمت برگزار گردید.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران مرکز آموزش های ضمن خدمت کارگروه مشورتی افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.