آزمون مهارت های کامپیوتری ICDL در مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۴ کد : ۱۰۰۵۵ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۹۲۲
مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه در راستای افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشگاه نسبت به تهیه‌ی محتواهای آموزشی برای ارتقای مهارت‌های کامپیوتری کارکنان محترم دانشگاه اقدام نموده است.

مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه در راستای افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشگاه نسبت به تهیه‌ی محتواهای آموزشی برای ارتقای مهارت‌های کامپیوتری کارکنان محترم دانشگاه اقدام نموده است. در این راستا پیرو نامه شماره ۷۱۶۳۵۵۳ اداره کل منابع انسانی، مبنی بر نیاز همکاران محترم دانشگاه به مدرک مهارت‌های کامپیوتری ICDL مورد تأیید دانشگاه جهت ارتقا رتبه، این مرکز در نظر دارد تا با برگزاری آزمون‌های استاندارد نسبت به سنجش میزان مهارت‌های کامپیوتری کارکنان محترم دانشگاه و صدور گواهی اقدام نماید. در فاز اول اجرای این طرح لازم است واحدهای دانشگاه حداکثر تا تاریخ ۱۵/‏۰۹/‏۹۸‬ کلیه کارکنانی که مدارک ICDL خود را قبل از تاریخ ورود به دانشگاه و یا از مؤسسات متفرقه اخذ نموده‌اند را با نامه رسمی مطابق فایل اکسل پیوست به این مرکز معرفی نمایند (اصل گواهی‌های مربوطه افراد در روز برگزاری آزمون بررسی خواهد شد).

پس از تجمیع اسامی افراد ذی نفع، آزمون کتبی مطابق سرفصل‌های اعلامی به صورت حضوری در محل مرکز آموزش‌های ضمن خدمت برگزار و در صورت کسب حداقل نمره قبولی (۷۰ از ۱۰۰) افراد به مرحله‌ی آزمون عملی ورود پیدا خواهند کرد. توضیحات لازم در مورد نحوه‌ی برگزاری آزمون‌ها و همچنین منابع مورد نیاز برای هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی در سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است اعطای گواهینامه منوط به قبولی در هر دو آزمون عملی و کتبی و همه ی موارد هفت‌گانه ICDL می‌باشد و در صورت عدم قبولی فرد هیچ گونه گواهی برای فرد صادر نخواهد شد. همچنین در صورتی که فرد در آزمون نمره قبولی کسب ننماید، برای شرکت در آزمون مجدد، مشمول هزینه خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت ارتقای مهارت‌های کامپیوتری کارکنان مهارت‌های کامپیوتری ICDL هفت‌گانه ICDL


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.