اطلاعیه برگزاری دوره های توانمند ساز ویژه اعضای هیات علمی-روش‌های نوین در یاددهی و یادگیری با تاکید بر روش‌های الکترونیکی برای اعضای هیات علمی(۴)

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹ کد : ۱۱۷۲۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۲۳۵

پیرو «آئین‌نامه افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران» مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۴ هیأت رئیسه دانشگاه و مأموریت محوله به مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران (به عنوان دبیرخانه طرح توسعه مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران)، به اطلاع کلیه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تهران می‌رساند، این مرکز در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، دوره روش‌های نوین در یاددهی و یادگیری با تاکید بر روش‌های الکترونیکی را برای اعضای محترم هیأت علمی برگزار نماید. شرکت در این دوره‌ها مشمول امتیازات ماده (۱) آئین نامه‌ی ارتقای اعضای هیأت علمی و بند (ج) آئین نامه‌ی ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

سرفصل‌های دوره‌:
۱. روش‌ها و فنون تدریس (طراحی تدریس)
۲. اهداف، منابع آموزشی و انواع آن در سامانه
۳. یادگیری فعالیت محور و دانشجو محور و اجرای آن در سامانه
۴. تهیه سناریوی تدریس و ویدئوهای آموزشی
۵. رصد و ارزیابی یادگیری دانش پذیران

اطلاعات کامل‌تر از این فایل قابل مشاهده است.

فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:
۱- اعضای محترم هیأت علمی از تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۹۹‬ لغایت ۳۰/‏۰۳/‏۹۹ پس از ورود به وب‌سایت داخلی مرکز (stc.ut.ac.ir)، بر روی لینک"سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید دانشگاه تهران" (به نام سامانه مرکز) کلیک کرده، و پس از ورود، در ستون سمت راست گزینه"درخواست آموزش" از طریق منو‌ی "تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده برنامه زمانبندی و سرفصل دوره‌، نسبت به ثبت‌نام در دوره مورد نظر خود اقدام نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲- کارشناسان مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌ها، نسبت به اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اجرای دوره‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان، از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اقدام می‌نمایند.

تذکر مهم: اعضای محترم هیأت علمی که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در "سامانه پیشخوان دانشگاه" به نشانی http://my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۳- اعضای محترم هیأت علمی پس از شرکت در دوره، در مدت زمان اعلام شده -پس از پایان هر دوره- نسبت به تکمیل "فرم ارزیابی دوره" در سامانه مرکز اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل امتیاز دوره منظور نمی‌گردد.

نکات مهم:

۱. کلیه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها در مورد دوره‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در خصوص افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران، از طریق وب‌سایت داخلی مرکز و نیز اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

۲. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir و یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند.

۳. همکاران محترمی که مایل به همکاری در تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه هستند می‌توانند درخواست خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند. تدریس در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مشمول امتیازات آئین نامه ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

‌‌ با تشکر و آرزوی بهروزی

علی بزرگی امیری - رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و دبیرخانه طرح توسعه مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: ضمن خدمت مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه دانشگاه تهران توانمند ساز ویژه اعضای هیات علمی روش‌های نوین در یاددهی و یادگیری روش‌های الکترونیکی


( ۵ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.