اطلاعیه برگزاری دوره های توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی دوره طراحی آزمون برخط در بستر سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران (مبتنی بر مودل) (۱)

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۰ کد : ۱۱۷۵۷ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۶۶۵
مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران (به عنوان دبیرخانه طرح توسعه مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران)، در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، دور طراحی آزمون برخط در بستر سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران (مبتنی بر مودل) را به مدت ۴ ساعت برای اعضای محترم هیأت علمی برگزار نماید.

پیرو «آئین‌نامه افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران» مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۴ هیأت رئیسه دانشگاه و مأموریت محوله به مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران (به عنوان دبیرخانه طرح توسعه مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران)، به اطلاع کلیه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تهران می‌رساند، این مرکز در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی، دوره" طراحی آزمون برخط در بستر سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران (مبتنی بر مودل) " ر ا به مدت ۴ ساعت برای اعضای محترم هیأت علمی برگزار نماید. شرکت در این دوره‌ها مشمول امتیازات ماده (۱) آئین نامه‌ی ارتقای اعضای هیأت علمی و بند (ج) آئین نامه‌ی ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

اهداف آموزش:

پس از پایان این دوره شرکت کننده ها توانایی‌های زیر را خواهند داشت:

  1. با قابلیت‌های آزمون‌سازی در سامانه ایلرن آشنا خواهد شد.
  2. خواهد توانست انواع سوالات (تشریحی، چندگزینه‌ای، جورکردنی، صحیح / غلط، جواب کوتاه، …) را طراحی کند.
  3. بانک سوال ایجاد کند و در این بانک سوالات را بر اساس نوع، بارم یا موضوع در طبقات مختلف دسته‌بندی کند.
  4. چگونگی برگزاری آزمون و شرایط شرکت در آن را تعیین کند.
  5. سوالات آزمون را با توجه به دسته‌بندی‌های طبقات به روش‌های مختلف انتخاب کند.
  6. وزن هر سوال در آزمون را مشخص کند.
  7. از امکان import و export سوالات استفاده کند.
  8. آزمون را برای استفاده از «مرورگر امن آزمون» تنظیم و این تنظیمات را برای دانشجویان ارسال کند.

مدرس دوره:

دکتر یونس کرامتی- رئیس اداره خدمات یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌تاریخ شروع دوره‌ها:

دوره‌ها در ۴ گروه مشابه که مدت زمان هر دوره ۴ ساعت می‌باشد تشکیل می‌گردد که اعضای محترم هیأت با توجه به برنامه زمانی خود می‌توانند در یکی از این دوره‌ها شرکت نمایند.

گروه اول: پنجشنبه‬ ۲۹/‏۰۳/‏۹۹‬ ساعت ۹ الی ۱۳

گروه دوم: شنبه ۳۱/‏۰۳/‏۹۹ ساعت ۹ الی ۱۳

گروه سوم: ‬ دوشنبه ۰۲/‏۰۴/‏۹۹ ساعت ۹ الی ۱۳

گروه چهارم: ‬ چهارشنبه ۰۴/‏۰۴/‏۹۹ ساعت ۱۶ الی ۲۰

‌‌

‌‌فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:
۱- اعضای محترم هیأت علمی از تاریخ ۲۵/‏۰۳/‏۹۹‬ لغایت ۰۳/‏۰۴/‏۹۹ پس از ورود به وب‌سایت داخلی مرکز (stc.ut.ac.ir)، بر روی لینک"سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید دانشگاه تهران" (به نام سامانه مرکز) کلیک کرده، و پس از ورود، در ستون سمت راست گزینه"درخواست آموزش" از طریق منو‌ی "تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده برنامه زمانبندی و سرفصل دوره‌، نسبت به ثبت‌نام در دوره مورد نظر خود اقدام نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲- کارشناسان مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌ها، نسبت به اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اجرای دوره‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان، از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اقدام می‌نمایند.

تذکر مهم: اعضای محترم هیأت علمی که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در "سامانه پیشخوان دانشگاه" به نشانی http://my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۳- اعضای محترم هیأت علمی پس از شرکت در دوره، در مدت زمان اعلام شده -پس از پایان هر دوره- نسبت به تکمیل "فرم ارزیابی دوره" در سامانه مرکز اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل امتیاز دوره منظور نمی‌گردد.

نکات مهم:

۱. کلیه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها در مورد دوره‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در خصوص افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران، از طریق وب‌سایت داخلی مرکز و نیز اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

۲. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir و یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند.

۳. همکاران محترمی که مایل به همکاری در تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه هستند می‌توانند درخواست خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند. تدریس در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مشمول امتیازات آئین نامه ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

با تشکر و آرزوی بهروزی

علی بزرگی امیری

رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و دبیرخانه طرح توسعه مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران مرکز یادگیری الکترونیکی طراحی آزمون برخط مبتنی بر مودل اعضای هیأت علمی


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.