ثبت نام دومین دوره توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری(معرفی رابطان یادگیری الکترونیکی دانشکده ها و پردیس ها)

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۶ کد : ۱۲۳۴۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۷۸۷
مرکز آموزش‌های ضمن خدمت با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش، و مدیریت دانش دومین دوره تخصصی با عنوان توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری را برای رابطان یادگیری الکترونیکی برگزار می نماید.

با عنایت به مأموریت مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و تأکیدات هیأت رئیسه محترم دانشگاه، در راستای افزایش توانمندی‌های تخصصی کارشناسان پشتیبان دوره‌ها و خدمات آموزش و یادگیری الکترونیکی (مجازی) دانشگاه تهران، این مرکز در نظر دارد با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش، دومین دوره تخصصی با عنوان" توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری" را در شهریور ماه ۹۹ و قبل از شروع نیم‌سال تحصیلی جدید، برای کارشناسان رابط با مرکز یادگیری الکترونیکی و پشتیبان دوره‌ها و خدمات آموزش مجازی واحدها برگزار نماید. طی مذاکره با این مرکز، از این پس افرادی که این دوره را با موفقیت سپری نمایند به عنوان" رابط یادگیری الکترونیکی" در نظر گرفته خواهند شد و مجوز دسترسی به سامانه یادگیری الکترونیکی (ایلرن) در نیم‌سال جدید را دارند. لذا مستدعی است با عنایت به تخصصی بودن این دوره دستور فرمائید رابطان مورد نظر واحد از بین کارشناسان محترم (رسمی، پیمانی و قرارداد معین) که وظیفه پشتیبانی امور مجازی دانشکده را بر عهده دارند و با هماهنگی و تأیید معاون آموزشی واحد تعیین می‌گردند، از ساعت ۹ صبح روز شنبه اول شهریور ماه ۹۹ لغایت روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید (از طریق وب‌سایت stc.ut.ac.ir) در دوره مذکور ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام، مدیر بلافصل هر فرد به عنوان نماینده معاون آموزشی و تأیید کننده دوره، می‌بایست درخواست افراد را در سامانه مذکور تأیید نماید.
رابطین نیم‌سال ۳۹۸۲ در صورت تداوم همکاری، باید گواهی قبولی در این دوره را داشته باشند.

نظر به اینکه ریاست محترم دانشگاه، با هدف بهبود کیفیت و تسریع در پشتیبانی ایلرن، تأکید بر تمرکز زدایی و محول ساختن بخش مهمی از این امر به دانشکده‌ها دارند، ضرورت ایجاب می‌کند که هر دانشکده به فراخور شمار کلاس‌ها کارشناسانی دارای مهارت‌های لازم برای ورود به این دوره و توانایی قبولی در آن را به مرکز معرفی کند تا با شروع ترم جاری برگزاری کلاس‌های آن دانشکده با مشکل مواجه نشود.

جهت اجرای اثربخش تر این دوره، قبل از شروع، آزمون آنلاین مهارت سنجی اولیه، جهت گزینش کارشناسان واجد شرایط گرفته خواهد شد که شرط ورود فراگیران به دوره، قبولی در این آزمون می‌باشد.

پیش نیازهای مهارتی جهت آزمون غربالگری اولیه:
۱. توانایی تایپ سریع فارسی و انگلیسی
۲. توانمند بودن در کار با وب
۳. آشنایی اولیه با سامانه آموزش و سامانۀ های مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی
شرح کلی وظایف کارشناسان رابط یادگیری الکترونیکی دانشکده‌ها:

۱. یاری رسانی به استادان و دانشجویان در جهت بهره برداری هر چه بهتر از سامانه و کلاس‌های آنلاین و رفع اشکال
۲. تسلط بر کاربری و امکانات سامانه یادگیری الکترونیکی و سایر سامانه‌های مرتبط

۳. در دسترس بودن و پاسخ گویی از طریق کانال‌های ارتباطی تعریف شده

شیوه برگزاری دوره و مدت زمان:

این دوره فعالیت محور، یادگیرنده محور و شبکه محور است. یادگیرنده بر اساس زمان بندی، علاقه، سرعت و توانمندی خود در دوره اقدام به مشاهده منابع و انجام فعالیت‌ها می‌نماید و در اجتماع یادگیری شرکت می‌کند.

کارگاه آموزشی برخط: ۱۰ ساعت جلسه یک ساعتۀ زنده + ویدئوهای آموزشی معادل با ۶ ساعت آموزش)
انجام فعالیت‌ها: ۱۰ ساعت
مجموع ساعات دوره تخصصی (جهت درج در کارنامه آموزشی شرکت کنندگان): ۲۰ ساعت

طول تقریبی دوره: ۳ هفته

کلید واژه ها: ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش دومین دوره تخصصی توانمندسازی کارشناسان جهت پشتیبانی اجرای روش‌های نوین یادگیری رابطان یادگیری الکترونیکی


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.