کارگاه‌هایی با محوریت اخلاق آموزش در سطح دانشگاه‌های منطقه ۱ آموزش کشور برگزار شد.

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۳۱۸۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۶۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران روز چهارشنبه ۳۰/‏۰۷/‏۱۳۹۹‬ کارگاه‌های آموزشی با عناوین مسئولیت‌های اخلاقی دانشگاه‌ها در قبال گروه‌های آموزشی و مسئولیت اخلاقی دانشگاه‌ها در قبال سپهر عمومی و رسانه با محوریت اخلاق آموزش را برای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های منطقه ۱ آموزش کشور به صورت برخط (آنلاین) برگزار کرد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت "اخلاق آموزش" در سطح دانشگاه‌های منطقه ۱ آموزش کشور، در صدد است با هدف گسترش اخلاق کاربردی در آموزش عالی کشور، نظام نامه‌ای را تحت عنوان «نظام نامه جامع اخلاق آموزش» به عنوان سندی ملی در این زمینه‌ی تدوین نماید. بر این اساس، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران با بهره‌گیری از ظرفیت و تجارب اساتید و فعالان این زمینه به برگزاری کارگاه های فوق الذکر اقدام نمود.

کلید واژه ها: ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران اخلاق آموزش مسئولیت‌های اخلاقی سپهر عمومی و رسانه به صورت برخط (آنلاین) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.