ثبت نام نشست دوم وبینار تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۵ کد : ۱۳۹۴۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۵۵۹

مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران در نظر دارد نشست دوم وبینار در حوزه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه (ویژه رؤسا و معاونان پردیس‌ها، دانشکده‌ها و مراکز / ‏‬ مدیران کل و معاونان ستاد) به شرح ذیل برگزار نماید:

فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:

۱- متقاضیان محترم از تاریخ ۲۵/‏۰۹/‏۹۹‬ لغایت ۰۱/‏۱۰/‏۹۹ پس از ورود به وب‌سایت داخلی مرکز (stc.ut.ac.ir)، بر روی لینک"سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید دانشگاه تهران" (به نام سامانه مرکز) کلیک کرده، و پس از ورود، در ستون سمت راست گزینه"درخواست آموزش" از طریق منو‌ی "تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده برنامه زمانبندی و سرفصل دوره‌، نسبت به ثبت‌نام در دوره مورد نظر خود اقدام نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲- کارشناسان مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌ها، نسبت به اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اجرای دوره‌ها به متقاضیان، از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اقدام می‌نمایند.

تذکر مهم: متقاضیان محترم که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در "سامانه پیشخوان دانشگاه" به نشانی http://my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۳- پس از شرکت در دوره، فراگیران، در مدت زمان اعلامی، می‌بایست نسبت به تکمیل "فرم ارزیابی دوره" در سامانه مرکز اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل، امتیاز دوره منظور نمی‌گردد.

نکات مهم:

۱. حضور مدیرانی که از مهر ماه ۱۳۹۸ منصوب شده‌اند، در این دوره الزامیست.

۲. کلیه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها در مورد دوره‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در خصوص افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران، از طریق وب‌سایت داخلی مرکز و نیز اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

۳. مدیران محترم می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir و یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند.

۴. همکاران محترمی که مایل به همکاری در تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه هستند می‌توانند درخواست خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند. تدریس در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مشمول امتیاز خواهد بود.

کلید واژه ها: آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران ویژه مدیران وبینار تنوع بخشی به منابع در آمدی نشست وم دوره دوره آموزشی مرکز داخلی مرکز سایت داخلی مرکز وب سایت داخلی مرکز مرکز آموزش مرکز آموزش خدمت مرکز نشانی stc مرکز نشانی


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.