برگزاری اولین دوره آشنائی با ضوابط، مقررات و برنامه های توسعه دانشگاه با همکاری هیات رئیسه دانشگاه تهران

۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۳ کد : ۱۵۱۵۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۴۷۳
برگزاری اولین دوره آشنائی با ضوابط، مقررات و برنامه های توسعه دانشگاه با همکاری هیات رئیسه دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش های ضمن خدمت اولین جلسه از دوره های آموزشی طرح  افزایش توانمندی ها و شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی با عنوان: آشنائی با ضوابط، مقررات و برنامه های توسعه دانشگاه، توسط مرکز آموزش های ضمن خدمت، در روز شنبه نهم اسفند ماه بصورت برخط برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر بزرگی، رئیس مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن عرض خیر مقدم، ماموریت های محوله از سوی هیات رئیسه دانشگاه در خصوص برگزاری دوره های آموزشی طرح  افزایش توانمندی ها و شایستگی های حرفه ای اعضای محترم هیات علمی را تشریح کرد.
در ادامه دکتر یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران به اهمیت توانمندسازی و افزایش شایستگی های حرفه ای مدیران، کارکنان و اعضای محترم هیات علمی پرداخت و افزود: رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه این موضوع را مورد اهتمام قرار داده اند و در همین راستا مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه را تاسیس شد و دکتر بزرگی، به عنوان رئیس مرکز با تجارب ارزنده خویش گام های موثری در این زمینه برداشته اند و دوره های مفیدی برای مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار گردید. هم اکنون درحال برگزاری دوره های مربوط به توانمندافزایی و ارتقاء شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی می باشیم.
در ادامه جلسه دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با اشاره به تقسیم بندی سازمان ها به دو دسته پیشرو و دنباله رو بیان داشت: دانشگاه تهران پیشروترین سازمان در کشور است و به عنوان یک دانشگاه نوآور در سطح ملی و بین المللی مطرح می باشد. وی افزود: دستورالعمل ها، سیاست ها و ایده های جدید از این دانشگاه شروع شده است. پیچیدگی، تنوع و گستردگی در دانشگاه تهران وجود دارد که موجب می شود آیین نامه ها و سیاست ها با دقت بیشتری تدوین و اجرا گردند. به همین دلیل اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه لازم دانسته است مطالب مربوطه در حوزه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری را طبق برنامه مدون به اعضای محترم هیات علمی منتقل نماید که مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه این ماموریت خطیر را برعهده دارد.
در ادامه ایشان اظهار کرد: امکانات گسترده ای در دانشگاه تهران وجود دارد که در اختیار همکاران قرار می گیرد. بنابراین در سیاست های جدید تصمیم داریم که تحول، پویایی و نوآوری را بیش از پیش مشاهده کنیم. دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران در یک فضای رقابتی و دوستانه به سر می برند و این فضا می تواند نقش موثری در تحول ایفا نماید. لذا لازم است امکانات دانشگاه را بشناسیم و نیز بکارگیری نماییم.
در ادامه دوره، دکتر رحیمیان معاون پژوهشی، دکتر مقاری معاون طرح و برنامه، دکتر صراف زاده معاون بین الملل و دکتر حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران به بیان مهم ترین ضوابط، آیین نامه ها و برنامه های خود پرداختند.

کلید واژه ها: آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران آشنائی با ضوابط، مقررات و برنامه های توسعه دانشگاه تقویم دوره های آموزشی افزایش توانمندی ها و شایستگی های حرفه ای اعضای محترم هیئت علمی به صورت برخط (آنلاین) دکتر معاون دوره دانشگاه ساعت


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.