اطلاعیه ثبت نام آزمون مهارت های کامپیوتری ICDL توسط مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران-۱۴۰۰

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۷ کد : ۱۸۱۹۷ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۲۳۰۲

با عنایت به مأموریت مرکز آموزش‌های ضمن خدمت و تأکیدات هیأت رئیسه محترم دانشگاه، در راستای افزایش توانمندی‌های کارکنان دانشگاه تهران، و پیرو مصوبات شورای سیاستگذاری آموزش‌های نیروی انسانی دانشگاه تهران، مرکز آموزش‌های ضمن خدمت نسبت به تهیه‌ی محتواهای آموزشی برای ارتقای مهارت‌های کامپیوتری کارکنان محترم دانشگاه اقدام نموده است. به اطلاع همکاران محترم می‌رساند: بازه ثبت نام آزمون مهارت‌های کامپیوتری ICDL از ساعت ۹ صبح مورخ ۲۱/‏۰۴/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۲۶/‏۰۴/‏۱۴۰۰‬ فعال می‌گردد.

ضوابط و شرایط آزمون

۱- آزمون کتبی مطابق سرفصل‌های اعلامی به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی‌‌‌‌‌‌‌ در محل مرکز آموزش‌های ضمن خدمت برگزار می‌گردد و در صورت کسب حداقل نمره قبولی (۷۰ از ۱۰۰) افراد به مرحله‌ی آزمون عملی ورود پیدا خواهند کرد. توضیحات لازم در مورد نحوه‌ی برگزاری آزمون‌ها و همچنین منابع مورد نیاز برای هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی در سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید  اطلاع رسانی خواهد شد.

۲- اعطای گواهینامه به مدت ۱۳۰ ساعت منوط به قبولی در هر دو آزمون عملی و کتبی و همه‌ی موارد هفت‌گانه ICDL می‌باشد و در صورت عدم قبولی فرد هیچ‌گونه گواهی برای فرد صادر نخواهد شد.

۳- این آزمون برای نخستین بار برای شرکت کنندگان دانشگاه رایگان می‌باشد و در صورتی که فرد در آزمون نمره قبولی کسب ننماید، برای شرکت در آزمون مجدد، مشمول هزینه به مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال معادل (چهارصد و پنجاه هزار تومان) می‌باشد. لازم به ذکر است افرادی در آزمون سال‌های گذشته شرکت و نمره قبولی کسب نکرده‌اند مشمول پرداخت هزینه می‌باشند.

۴- در موارد ذیل غیبت موجه محسوب می‌شود:

الف - فوت یکی از بستگان درجه یک؛

ب - بروز حادثه غیرقابل پیش‌بینی با مستندات کافی.

فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:

۱. کارکنان دانشگاه پس از ورود به "وب‌سایت مرکز"، بر روی لینک "سامانه مرکز" کلیک کرده، و پس از ورود، در ستون سمت راست گزینه "درخواست آموزش" از طریق منو‌ی " تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده لیست و برنامه زمان‌بندی دوره‌ها، نسبت به" ثبت‌نام اولیه" در دوره مورد نظر خود اقدام می‌نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲. مدیر بلافصل، می‌بایست "ثبت نام اولیه" افراد زیرمجموعه در "سامانه مرکز" را ظرف مدت سه روز تائید یا رد نماید. تائید مدیر بلافصل به منزله صدور مجوز برای حضور نامبرده در دوره آموزشی می‌باشد. باتوجه به برنامه‌ریزی اجرایی جهت برگزاری کلاس‌ها، عدم اظهارنظر مدیر بلافصل ظرف مدت مذکور، به منزله تأیید می‌باشد. جهت دانلود فیلم راهنمای تائید یا رد دوره‌های آموزشی ضمن خدمت توسط مدیر بلا فصل اینجا کلیک نمائید.

۴. کارکنان مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌، نسبت به" ثبت‌نام نهایی" افراد در "سامانه مرکز" اقدام می‌نمایند. اطلاع‌رسانی آخرین شرایط اجرایی از طریق "سامانه مرکز"، ایمیل و پیامک به هریک از ثبت‌نام‌شدگان نهایی صورت می‌پذیرد.

تذکر مهم: کارکنان دانشگاه که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در"سامانه پیشخوان دانشگاه" به نشانی my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۵. کارکنان دانشگاه موظف هستند، قبل از شروع دوره مورد نظر، به" سامانه مرکز" مراجعه و در صفحه نخست آن، از طریق منو‌ی "آموزش‌های درخواست شده"، از نهایی شدن ثبت‌نام خود در دوره اطمینان حاصل نمایند. حضور افراد در دوره بدون" ثبت‌نام نهایی" امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۶. کارکنان دانشگاه پس از شرکت در دوره، می‌بایست در مدت زمان اعلام شده -پس از پایان هر دوره- نسبت به تکمیل "فرم ارزیابی دوره" در "سامانه مرکز" اقدام نمایند و در صورت عدم تکمیل فرم مذکور، امتیاز دوره برای ارتقا رتبه شغلی منظور نمی‌گردد.

۷. پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره، گواهینامه دوره به صورت الکترونیکی صادر شده و در قسمت" سوابق آموزشی" در" سامانه مرکز" برای هر فرد قابل مشاهده می‌باشد (راهنمای پرینت گرفتن از "سوابق آموزشی" در صفحه نخست " سامانه مرکز" موجود می‌باشد).

 

کلید واژه ها: آموزش های ضمن خدمت مرکز آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران مهارت‌های کامپیوتری مهارت‌های کامپیوتری ICDL شورای سیاستگذاری


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.