اطلاعیه برگزاری کارگاه نگاشت شناختی چشم‌انداز با استفاده از تکنیک ZMET- ویژه مدیران کل دانشگاه تهران

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳ کد : ۳۰۰۶۱ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۴۸۱

با عنایت به اینکه یکی از مهمترین مأموریت‌های اداره کل برنامه ریزی و معماری سازمانی "تدوین برنامه راهبردی دانشگاه" می‌باشد و همانطور که استحضار دارید هم اکنون این اداره کل در حال تدوین چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه می‌باشد. با توجه به تاکید ریاست محترم دانشگاه به مشارکت تمامی ذی‌نفعان در تدوین برنامه راهبردی دانشگاه، مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان در نظر دارد سلسله دوره‌های مدیریتی در راستای ارتقا دانش مدیران در زمینه مهارت‌های شناسایی و حل مسئله، مهارت‌های تفکر سیستمی و تفکر استراتژیک، برنامه ریزی راهبردی مساله محور، چگونگی تعیین خط مشی‌ها و تدوین اهداف و استراتژی‌های دانشگاه و… برگزار نماید.

طبق درخواست اداره کل برنامه ریزی و معماری سازمانی این مرکز در اولین دوره، کارگاه یک روزه با عنوان"نگاشت شناختی چشم‌انداز با استفاده از تکنیک ZMET" با تدریس جناب آقای دکتر ابویی اردکان (هیأت علمی دانشکده مدیریت) را برای مدیران کل ستادی دانشگاه در روز دوشنبه ۳۱/‏۵/‏۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴ در محل پارک علم و فناوری برنامه‬ ریزی نموده است. از آنجاییکه دوره فوق به صورت کار عملی بوده و خروجی آن به عنوان یکی از منابع در تدوین چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه استفاده می‌شود، و با توجه به حساسیت موضوع حضور شخص"مدیران کل" در دوره فوق الزامی است.

کلید واژه ها: آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران برنامه برنامه راهبردی برنامه راهبردی دانشگاه دانشگاه راهبردی دانشگاه تدوین راهبردی دوره مدیران نگاشت شناختی ترسیم چشم‌انداز با استفاده از تکنیک ZMET برنامه ریزی و معماری سازمانی


( ۲۰ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.