اطلاعیه ثبت نام کارگاه آموزشی دستیارهای هوشمند (ChatGPT) ویژه اعضای هیات علمی

۰۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۳ کد : ۳۴۷۱۲ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۵۲۵

امروزه، هوش مصنوعی در بسیاری از علوم و صنایع کاربرد دارد و این فناوری به علت امکان درک کردن، استدلال و همچنین یادگیری، به یکی از هیجان انگیزترین مباحث دنیای علم و تکنولوژی تبدیل شده است. هوش مصنوعی در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای بوده است و همین موضوع باعث شده که استفاده از این فناوری در صنعت آموزش بیش از پیش مورد توجه دست‌اندرکاران قرار گیرد. به همین منظور مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران در نظر دارد نسبت به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزش هوش مصنوعی ویژه اعضای محترم هیأت علمی اقدام نماید.
اولین دوره این کارگاه آموزشی با عنوان؛ دستیارهای هوشمند (ChatGPT) روز پنجشنبه مورخ ۲۵ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۳ به صورت"برخط" برگزار خواهد شد.

نکات قابل توجه جهت شرکت در این دور

۱. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند از تاریخ ۰۶/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ لغایت ۲۰/‏۳/‏۱۴۰۲‬ با مراجعه به سامانه: stm.ut.ac.ir از طریق گزینه "درخواست آموزش" نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۲. کارشناسان مرکز، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌، آخرین وضعیت اجرا به متقاضیان را از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می‌نمایند.

تذکر مهم: جهت دریافت ایمیل و پیامک می‌بایست، در"سامانه پیشخوان دانشگاه" اطلاعات ایمیل و شماره همراه اساتید کامل و به روز درج شده باشد.

۳. اساتید گرامی که مایل به تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران یا کارکنان دانشگاه یا خارج از دانشگاه هستند، می‌توانند درخواست و رزومه خود را از طریق این لینک به مرکز ارسال نمایند.

کلید واژه ها: مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع هوش مصنوعی ویژه اعضای محترم هیأت علمی آموزش دانشگاه rlm هوش مصنوعی نمایند


( ۱۵ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.