اطلاعیه ثبت نام دوره آموزشی آشنایی با تولید محتوای الکترونیکی با Camtasia-ویژه اساتید

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۳ کد : ۳۷۱۶۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۲۱۷

با عنایت به استقبال اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی،  مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه در نظر دارد ،  دوره آموزشی با عنوان  "آشنایی با تولید محتوای الکترونیکی با Camtasia" ویژه اساتید به مدت ۸ ساعت را برگزار نماید.

 

نکات قابل توجه جهت شرکت در این دوره:
۱. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند از تاریخ ۱۸/‏۰۷/‏۱۴۰۲‬ لغایت ۲۴/‏۰۷/‏۱۴۰۲ ‬با مراجعه به سامانه: stm.ut.ac.ir از طریق گزینه"درخواست آموزش" نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۲. کارشناسان مرکز، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌، آخرین وضعیت اجرا به متقاضیان را از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می‌نمایند.
تذکر مهم: جهت دریافت ایمیل و پیامک می‌بایست، در"سامانه پیشخوان دانشگاه" اطلاعات ایمیل و شماره همراه اساتید کامل و به روز درج شده باشد.

کلید واژه ها: مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آشنایی با تولید محتوای الکترونیکی Camtasia rlm دوره ایمیل دانشگاه سامانه


( ۱۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.