اطلاعیه ثبت نام دوره آموزشی زبان برنامه نویسی (Python) - ویژه اعضای هیأت علمی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۴ کد : ۳۷۹۵۱ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۳۸۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان، با استقبال اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در خصوص برگزاری سلسله مباحث کارگاه‌های هوش مصنوعی، مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره آموزشی" زبان برنامه نویسی (Python) " ویژه اساتید به مدت ۱۶ ساعت اقدام نماید.

نکات قابل توجه جهت شرکت در این دوره:

۱. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند از تاریخ ۲۸/‏۰۸/‏۱۴۰۲‬ لغایت ۰۶/‏۰۹/‏۱۴۰۲ ‬با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید از طریق گزینه"درخواست آموزش" نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۲. کارشناسان مرکز، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌، آخرین وضعیت اجرا به متقاضیان را از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می‌نمایند.
۳. جهت دریافت ایمیل و پیامک می‌بایست، از صحت اطلاعات ایمیل و شماره همراه در سامانه: https://hrs.ut.ac.ir اطمینان حاصل گردد.

تذکر مهم: به منظور استفاده از دوره آموزشی" پایتون"، گذراندن سایر دوره‌های برگزار شده مرتبط با سلسله کارگاه‌های هوش مصنوعی به عنوان پیش نیاز این دوره الزامی می‌باشد و الویت ثبت نام با اساتیدی است که دوره‌های مذکور را گذرانده‌اند. لذا اعضای هیأت علمی که تمایل به استفاده از این دوره را دارند، علاوه بر ثبت نام در سامانه مذکور، می‌بایست جهت ایجاد دسترسی به هر یک از دوره‌های؛ ۱. کاربرد هوش مصنوعی و علوم شناختی در آموزش، ۲. متاورس، ۳. یادگیری ماشین در مدل سازی، ۴. یادگیری عمیق، ۵. دستیارهای هوشمند (Chat Gpt)، درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل سرپرست مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران ارسال نمایند.
بدیهی است ایجاد دسترسی برای دروس پیش نیاز صرفاً جهت آگاهی و آشنایی اساتید با مفاد دوره‌های مذکور می‌باشد و ساعت آموزشی برای ایشان لحاظ نخواهد شد.

کلید واژه ها: مرکز آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان آموزش های حرفه ای مدیران و کارکنان مرکز آموزش های ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت ضمن خدمت دانشگاه تهران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دوره آموزش مرکز آموزش آموزش حرفه آموزش حرفه مدیران آموزش حرفه مدیران کارکنان جهت مرکز مرکز آموزش حرفه مرکز آموزش حرفه مدیران


( ۱۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.