برگزاری دوره آداب پذیرایی و تشریفات برای کارکنان خدمات

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۶۰۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۱۱۱۶

مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه اقدام به برگزاری اولین دوره آموزشی یک روزه، “آداب پذیرایی و تشریفات ” ویژه همکاران خدماتی واحدهای دانشگاه تهران نموده است. این دوره با حضور ۳۲ نفر از همکاران خدماتی واحدهای مختلف دانشگاه در روز سه شنبه ۱۳/۶/۹۷ در محل ساختمان جدید مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای دوره، آقای شجاعی، معاون محترم پشتیبانی اداره کل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه، ضمن بر شمردن اهمیت این دوره ه، بیان داشتند: “مهمترین هدف برگزاری این دوره افزایش سطح کیفی همکاران خدماتی هست. همانطور که دانشگاه تهران در سطح مراکز آموزش عالی کشور مطرح و نماد می‌باشد، باید بهترین پرسنل را نیز در هر سطحی داشته باشد. چه در سطح هیأت علمی، چه در سطح مدیران و کارکنان و چه در سطح نیروهای خدماتی. باید نیروهای خدماتی دانشگاه تهران در بین سایر دانشگاه‌ها برجسته باشند.

جناب آقای فراهانی، استاد محترم دوره، در شروع دوره ضمن خوشامد به همکاران خدماتی اظهار داشتند: در تمام دنیا ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن سازمان هست. پس نیروهای آموزش دیده، با انگیزه و متعهد به سازمان تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت و ارتقا سازمان دارد. نیروهای خدماتی، یکی از مهمترین نیروهای حاضر در سازمان‌ها هستند که در اصل پیشانی هر سازمان می‌باشند. این همکاران در صورتی که آموزش دیده و دوره‌های لازم را طی کرده باشند به شکل قابل توجهی در اعتبار بخشیدن به سازمان خود مؤثر خواهند بود. در اصل آنها مسئول حفظ ویترین سازمان خود هستند.

مدت زمان این دوره ۸ ساعت می‌باشد.

لازم به ذکر است مرکز آموزش‌های ضمن خدمت آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی سطوح مختلف کارکنان دانشگاه و نیز سازمان‌های صنعتی و خدماتی کشور با ارائه گواهینامه‌های معتبر اعلام می‌دارد.

اهداف آموزش: فراگیران پس از پایان آموزش قادرند:
• شنایی کارکنان خدماتی با آداب معاشرت در محیط‌های اداری، تکریم ارباب رجوع و روانشناسی برخورد
• آشنایی پرسنل خدماتی با روش ها و عملیات سرویس دهی و افزایش سطح مهارت آنها
• افزایش سطح آگاهی پرسنل خدماتی راجع به موارد بهداشت شخصی مرتبط با نوع کار


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.