ثبت نام دوره‌های افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه تهران-مرحله اول

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۵ کد : ۸۷۸۹ اطلاعیه‌ ها (برنامه های پیش رو)
تعداد بازدید:۱۶۵۳
پیرو «آئین‌نامه افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه تهران» مصوبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۴ هیأت رئیسه دانشگاه و مأموریت محوله به مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران، به اطلاع کلیه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تهران می‌رساند، این مرکز در نظر دارد عناوین دوره‌های ذیل را برگزار نماید.
ثبت نام دوره‌های افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه تهران-مرحله اول

شرکت در این دوره‌ها مشمول امتیازات ماده (۱) آئین نامه‌ی ارتقای اعضای هیأت علمی و بند (ج) آئین نامه‌ی ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

 

فرآیند ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران:

۱- اعضای محترم هیأت علمی از تاریخ ۳۰/‏۰۴/‏۹۸‬ لغایت ۰۲/‏۰۵/‏۹۸‬ پس از ورود به وب‌سایت داخلی مرکز (stc.ut.ac.ir)، بر روی لینک"سامانه مدیریت آموزش کارکنان، مدیران و اساتید دانشگاه تهران" (سامانه مرکز) کلیک کرده، و پس از ورود، در ستون سمت راست گزینه"درخواست آموزش" از طریق منو‌ی"تقویم دوره‌های آموزشی"، ضمن مشاهده‌ی لیست و برنامه‌ی زمانبندی دوره‌ها، نسبت به ثبت‌نام در دوره‌ی مورد نظر خود اقدام نمایند.‌‌‌‌‌‌

۲- کارشناسان مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، پس از تکمیل ظرفیت دوره‌ها، نسبت به اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت اجرای دوره‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان، از طریق پیام سامانه‌ای، پیامک و ایمیل اقدام می‌نمایند.

تذکر مهم: همکاران محترمی که مایل به دریافت ایمیل و پیامک می‌باشند، در"سامانه پیشخوان دانشگاه" به نشانی http://my.ut.ac.ir اطلاعات ایمیل و شماره همراه خود را تکمیل یا بروز نمایند.

۳- اعضای محترم هیأت علمی پس از شرکت در دوره، در مدت زمان اعلام شده -پس از پایان هر دوره- نسبت به تکمیل"فرم ارزیابی دوره" در سامانه مرکز اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل، امتیاز دوره منظور نمی‌گردد.

۴. پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره، گواهینامه دوره توسط معاونان آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و اداری و مالی دانشگاه صادر خواهد شد.

نکات مهم:

۱. کلیه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها در مورد دوره‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت در خصوص افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های اعضای هیأت علمی و مدیران، از طریق وب‌سایت داخلی مرکز و نیز اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

۲. اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را در قسمت تماس با ما در وب‌سایت داخلی مرکز به نشانی stc.ut.ac.ir و یا از طریق ایمیل مرکز به نشانی stc@ut.ac.ir ثبت نمایند.

۳. همکاران محترمی که مایل به همکاری در تدریس در دوره‌های آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه هستند می‌توانند پس از ورود به این لینک، فرم فراخوان همکاری را تکمیل و ارسال نمایند. تدریس در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت مشمول امتیازات آئین نامه ترفیع اعضای هیأت علمی خواهد بود.

آئین نامه افزایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های

کلید واژه ها: دانشگاه تهران مرکز آموزش های ضمن خدمت آئین نامه افزایش توانمندی ها و شایستگی ها اعضای هیات علمی


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.