برگزاری دوره آموزشی رانندگی تدافعی

۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۷ کد : ۸۸۴۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۷۱
برگزاری دوره آموزشی رانندگی تدافعی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران اولین دوره آموزشی رانندگی تدافعی با توافق صورت گرفته بین پردیس دانشکده‌های فنی و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ تیرماه ۹۸ در دانشکده فنی دانشگاه تهران برای اعضای غیر هیأت علمی برگزار شد.
برگزاری این دوره در قالب دوره آموزشی عمومی برای کارکنان دانشگاه تهران به مدت ۱۲ ساعت و با ارائه مواردی جهت آموزش مهارت‌های تکمیلی و ایمنی در رانندگی همراه بود.
با توجه به استقبال اعضای غیر هیأت علمی از این دوره آموزشی، در نوبت دوم این دوره برای اعضای هیأت علمی پردیس فنی در تاریخ ۱۳ مرداد ماه برگزار می‌گردد.
اهداف آموزش:
• فراگیری ۱۱۰ قانون رانندگی تدافعی
• یادگیری مهارت‌های کنترلی رانندگی
• پیش بینی خطر و جلوگیری از خطر در رانندگی
 

کلید واژه ها: مرکز آموزش های ضمن خدمت دانشگاه تهران رانندگی تدافعی پردیس فنی قانون رانندگی مهارت های کنترلی


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

rezaei ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۸
با سلام و احترام بنده از برگزاری چنین دوره ای مطلع نبودم و بسیار مشتاق هستم که در آن شرکت کنم لطفا اگر مقدور است مجدد برگزار و از طریق اتوماسیون اطلاع رسانی فرمایید متشکرم.
سارا سالم ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸
باسلام و عرض ادب ضمن تشکر از زحمات شما ؛ اینجانب متقاضی شرکت در این کلاس بودم ولی متاسفانه با تاخیر ناخواسته از این برگزاری این دوره ( آنهم پس از جستجو در آرشیو اخباردانشگاه) آگاهی پیدا کردم , لذا خواهشمندم این گونه موارد را از طریق اتوماسیون نیز اطلاع رسانی نمایید. چون برخی از پرسنل محترم اطلاعیه های ارسالی در اتوماسیون را با جدیت بیشتری پیگیری وسپس مشارکت می نمایند.باسپاس مجدد-سالم دبیرخانه علوم وفنون نوین