تأکید معاون فرهنگی دانشگاه تهران بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان گرانقدر واحد های مختلف دانشگاه

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰ کد : ۹۴۶۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۷۵

دکتر سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان گرانقدر واحدهای مختلف دانشگاه تأکید کرد.
متن پیام ایشان بدین شرح می‌باشد:
با سلام
احترامأً، ضمن تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، همانگونه که مستحضرید ۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس می‌باشد. این برهه از زمان که به عنوان هفته دفاع مقدس و به منظور گرامی داشت فداکاری‌های مدافعان غیرتمند ملت سربلند ایران نام گذاری شده است یادآور دوران دفاع مشروط و مقتدرانه امت سلحشور ایران در تثبیت، حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم می‌باشد؛ به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین دوره‌های حیات افتخارآمیز این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه تاریخ، بر تانک بلند حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد. به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم و ارج نهادن به دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دلاور دوران هشت سال دفاع مقدس، خواهشمند است دستور فرمائید به نحو مناسب و مطابق با صلاحدید جنابعالی برنامه‌های پیشنهادی زیر انجام پذیرد.
قبلاً از عنایت شما ممنونم.
۱- برگزاری مراسم تجلیل و تکریم و اهدا هدایا و لوح تقدیر به رزمندگان معزز دوران حماسه دفاع مقدس
۲- نصب بنر از فرمایشات حضرت امام امت (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ارتباط با حماسه دفاع مقدس
۳- گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سایت‌ها و فضاهای مجازی و اطلاع رسانی مجموعه
۴- نصب پرچم و تزئین ورودی ساختمان‌ها، نمازخانه و یادآوری دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و محصولات فرهنگی

کلید واژه ها: دانشگاه تهران مرکز آموزش های ضمن خدمت معاونت فرهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقدیر از رزمندگان


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.